24 de maig: Festa de graduació a l’Auditori de Manacor

El divendres, 24 de maig, a les 18 h se celebrarà la festa de graduació de 2n de batxillerat i cicles formatius a l’Auditori de Manacor. La duració prevista de l’acte és d’una hora, aproximadament. El padrí de promoció serà en Joan Toni Sunyer, actor i professor de teatre, ex-alumne del centre, premi Buero al millor actor… Hi haurà una intervenció a càrrec del director del centre, Antoni Gayà, un parlament general de l’alumnat i un de cada grup classe. A més, comptarem també amb una actuació a càrrec de les alumnes Llucia Nebot i Margalida Flaquer, acompanyades d’en Joan Cristòfol Grimalt, n’Enric Caldentey i en Toni Melis. Finalment, a les 19:00 h. se servirà una picada per als assistents: alumnat, famílies i professors.

L’alumnat pot acudir a l’Auditori a partir de les 17:15 h per fer-se fotos. A les 17:30 h els alumnes entraran a la sala per la porta lateral.

Enguany l’organització de la festa ha anat a càrrec d’una comissióformada per la cap d’estudis de batxillerat M. Bel Andreu i els delegats de cada grup de 2n de batxillerat i de cicles formatius. També un grup de voluntaris de 1r de batxillerat, la professora Bàrbara Oliver i en Miquel Monserrat dels serveis administratius han col·laborat en l’organització final. El color del mocador d’enguany és lila i els presentadors seran en Francesc Timoner i en Guillem Galmés.

Volem agrair, com cada any, a l’Institut Públic del Teatre Municipal de Manacor la seva col·laboració i disponibilitat en l’organització d’aquesta festa.