#Cine TIC: La isla

El dimarts dia 30 d’octubre els alumnes de 1r i 2n de batxillerat de Tecnologia Industrial i Tecnologies de la Informació i de 1r de Batxillerat de Biologia, varen participar en el cicle sobre cine i tecnologia que organitza la fundació BIT (#cinetic). Varen visualitzar la pel·lícula La isla, que tracta sobre la clonació d’humans i la biotecnologia en un món futurista. A continuació es va realitzar un breu col·loqui a càrrec de la doctora Maria Oliver Bonet, doctorada en la Unitat de Biologia Cel·lular i Genètica Mèdica de la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment és investigadora en la Unitat de I+D de Genosalut. Els alumnes varen participar i demanar sobre moltes qüestions relacionades amb la clonació, la genètica i la salut.