Curs 2019-2020: Visita de les alumnes que feren les pràctiques a centres de la UE

El passat 25 d’octubre ens varen visitar 4 de les 5 alumnes que el curs passat feren les pràctiques (mòdul FCT) del CFGS d’Educació Infantil i d’Integració Social dins els programa Erasmus+. Contactàrem via skype amb la persona que no pogué assistir ja que actualment, després de realitzar les seves pràctiques, resideix i treballa a Berlín. La seva estada fou de 3 mesos a escoletes a Alemanya (Berlín) i a una ONG a Atenes (Grècia) que treballa en l’atenció de persones sense sostre i a peu de carrer. Contaren la seva experiència a l’alumnat de segon curs per a animar-los de cara a la convocatòria de selecció d’enguany. Ens informaren de tota la documentació que necessitaren, del transport, dels tutors i educadors, del dia a dia a l’empresa, de les seves rutines, de la recerca d’allotjament, de com tenir contactes amb altres alumnes Erasmus… I també, com no podia ser d’altra manera, de tota l’activitat d’oci i temps lliure que gaudiren a Berlín i Atenes. Ho varen passar molt bé… Les seves cares ho deien i repetien contínuament: ”no ho podeu deixar perdre”, “és una oportunitat”, “nosaltres hi tornaríem”… Va ser una xerrada encoratjadora per a l’alumnat d’aquest any que està pensant fer el procés de sol.licitud d’aquestes beques. Moltíssimes gràcies per venir!!!

Versió completa en pdf.