Mobilitat per a la formació del professorat de CFGS dins els programes Erasmus+. Curs 2021-2022

Des del passat 28 de març i fins dia 1 d’abril tres docents dels Cicles Formatius de Grau Superior de l’IES Mossèn Alcover varen participar a Praga, en el marc del programa KA1(2019 i 2020) d’ERASMUS per a docents, en un curs sobre Aprenentatge Basat en Projectes (ABP). Es preparà la mobilitat amb molta d’il.lusió i ganes.

El curs, eminentment pràctic, ha suposat una oportunitat per poder conèixer noves metodologies de feina a l’aula relacionades amb el Task Based Learning (TBL) i l’Inquiry Based Learning (IBL), és a dir, a partir de tasques i investigacions a l’aula, mitjançant projectes creatius, amb d’experiències properes a l’alumnat, significatives, relacionades amb les especificitats formatives i els objectius d’aprenentatge dels cicles formatius de Grau Superior i el seus currículums.

També han conegut noves i innovadores aplicacions informàtiques per treballar a l’aula amb aquestes metodologies com Answer Garden, Readtheory, Quizzizz, Tandoo, Word Wall, Wonder.me o coggle.it, entre altres.

Els nostres companys han pogut conèixer altres formes de treballar a països europeu perquè al curs varen participar-hi docents de Lituània i de Grècia.

Ha estat una bona oportunitat, a més, de conèixer la fascinant història d’una ciutat internacional i multicultural com Praga, la seva gastronomia, cultura i art.

El professorat participant ha estat Margalida Burguera, del CFGS d’Educació Infantil, Francesc Cerdà, del CFGS d’HigiEne Bucodental i Antoni Servera, del CFGS d’Integració Social.

Article en PDF.

 

“El apoyo de la Comisión Europea para la elaboración de esta publicación no implica la aceptación de sus contenidos, que es responsabilidad exclusiva de los autores. Por tanto, la Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”