Erasmus+ CFGS: Pràctiques formatives a Europa curs 22-23

Com cada any, l’alumnat de segon de cicles formatius de grau superior, una vegada han superat la formació teòrico-pràctica a l’institut, acaben la seva formació a una empresa real. Dins el programa Erasmus de mobilitats europees per a pràctiques l’alumnat que hi està interessat i ha passat un procés selectiu, poden fer-les a un pais de la Unió Europea.

Al llarg del primer trimestre i fins a principis de març preparen amb molta d’il·lusió les seves mobilitats. És temps de preparar-se a nivell lingüístic, de cercar informació del seu lloc de destí, de treure tots aquells papers i documents necessaris, mirar vols, cercar allotjament, fer reunions…

El divendres, 10 de març, set alumnes dels cicles superiors d’Higiene Bucodental (Adrià i M. Del Mar), d’Integració Social (Ida, M.Alexander i Tomeu) i d’Educació Infantil (Roser i Aina) volen cap a Alemanya (Berlín) i Irlanda (Dublín) per estar-hi 3 mesos. Nervis? Molts. Però, tot i això, la seva cara i expressió ho deia tot. Els seus ullets brillaven i el seu cos es movia amb inquietud. Tota una aventura!!!

Tot a punt. Era hora de volar. Desitjam que tenguin molta sort i que gaudeixin la seva estada.

(Aquí teniu l’article complet en pdf).

Alumnat del CFGS d’Integració social amb el seu tutor

Alumnat del CFGS d’Educació infantil amb la seva tutora

Alumnat del CFGS d’Higiene bucodental amb el seu tutor

Tot l’alumnat que fa les pràctiques en Erasmus+ a centres de treball de la UE amb la coordinadora de pràctiques

“El apoyo de la Comisión Europea para la elaboración de esta publicación no implica la aceptación de sus contenidos, que es responsabilidad exclusiva de los autores. Por tanto, la Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.”