Erasmus+: Partida dels alumnes de CFGS que fan pràctiques a la UE

Com cada any, l’alumnat de segon de cicles formatius de grau superior, una vegada han superat la formació teòrico-pràctica a l’institut, acaben la seva formació a una empresa real. Dins el programa Erasmus de mobilitats europees per a pràctiques l’alumnat que està interessat i ha passat un procés selectiu, poden fer-les a un pais de la unió europea.

Al llarg del primer trimestre fins a principis de març preparen amb molta d’il.lusió les seves mobilitats. Es temps de preparar-se a nivell linguistic, de cercar informació del seu lloc de desti, de treure tots aquells papers i documents necessaris, mirar vols, cercar allotjament,fer reunions…

Aquests dos darrers cursos han estat anys complicats a causa de la Covid-19. Esperam que a partir d’ara es normalitzi la situació i poguem seguir fent possible els desitgos de l’alumnat.

Aquest divendres cinc alumnes dels cicles superiors d’Higiene Bucodental (Albert, Mar i Victòria) i d’Integració Social (Michelle i Núria) volen cap a Alemanya (Berlin) i Irlanda ( Dublin) per estar-hi 3 mesos. Nervis? Molts.Però, tot i això, la seva cara i expressió ho deia tot. Els seus ullets brillaven i el seu cos es movia amb inquietud. Tota una aventura!!!

Tot a punt. És hora de volar Desitjam que tinguin molta sort i que gaudeixin la seva estada.