L’IES Mossèn Alcover, guardonat com a Ecocentre

El dimarts, 26 de novembre es va celebrar a l’Espai 36 de Sant Llorenç el lliurament de guardons i certificats als centres ecoambientals per part d’en Sebastià Sansó, Director General de Residus i Educació Ambiental (i ex-alumne de l’IES Mossèn Alcover). És el setzè any que es donen aquests guardons, un reconeixement a la tasca de conscienciació i implicació per dur una vida més sostenible mediambientalment. En nom de l’IES Mossèn Alcover hi assistiren la coordinadora ambiental, Isabel Díaz, i l’orientadora Margalida Llull. Enguany la comissió ambiental està formada per Isabel Díaz i Maria José Robles.

L’entrega d’aquests guardons es farà a totes les illes. S’entregaran total de 48 guardons i 89 certificats de participació com a reconeixement per l’assoliment dels objectius marcats al llarg de dos cursos escolars.