Premis al rendiment acadèmic 2017-2018

La setmana passada, la Conselleria d’Educació va lliurar els premis a l’esforç personal i al rendiment acadèmic a 469 alumnes de les Illes Balears. Na Laura Parera i na Maria Magdalena Fons, que cursaren ESO a l’IES Mossèn Alcover, varen esser premiades. Les teniu a continuació en fotografia individual.

Però també el nostre centre ha rebut enguany set alumnes més que varen esser a a aquest lliurament de premis per la feina que havien fet al seu centre de procedència. Són: Joaquim Castilla (Es Canyar), Lluc Amer (La Puresa), Miquel Llorach (La Salle), Paula Rosselló, Carme Rosselló, Margalida Capellà i Gabriel Mesquida (aquests quatre darrers de l’IES Porreres). Els teniu en una foto de grup. No volíem deixar passar l’ocasió per a felicitar-los a ells i als centres on cursaren la primària o la secundària. Enhorabona a tots!

(Fotos: Maria Bel Andreu i Bel M. Riera).