5 de juny: Dia mundial del medi ambient

Dimecres que ve, 5 de juny, és el Dia mundial del medi ambient. Per celebrar-ho, tenim previst fer una sèrie d’actes al Mossèn durant l’esplai. En primer lloc, el Departament de Biologia i la Coordinació ambiental han proposat la sembra d’un arbre per encetar una tradició anual. També organitzen una concentració d’alumnes al pati amb cartells reivindicant accions contra la situació mediambiental extrema que vivim en l’actualitat. Els alumnes d’Arts escèniques de 1r de batxillerat C, amb la professora Joana M. Massanet, i els de 2n d’ESO C amb la seva tutora Dolors Gomis realitzaran una performance al pati. El Departament d’Educació Física organitzarà una competició per equips de recollida de fems contra rellotge. Finalment, durant tota la setmana els alumnes podran participar a un concurs fotogràfic a Instagram sobre la defensa del medi ambient amb el hastag #ecofotomossen.