Admissió a l’FP presencial curs 2023-2024

Informació de vacants i calendari per participar a la 2a fase

Pàgina web de formació professional de la CAIB

Oferta formativa 2023-2024

Calendari del procés d’admissió a FP

Vacants completes per al curs 2023-2024

CFGB de Serveis Administratius (ADG11). 18 places

CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria (SAN23). Torn matí 16 places i torn vespertí 36 places

CFGS d’Higiene Bucodental (SAN34). 25 places

CFGS d’Educació Infantil (SSC31). 23 places

CFGS d’Integració Social (SSC33). 28 places

Matrícula online dels que tenen reserva de plaça: de dia 19 (en haver publicat les llistes definitives) fins dia 21.  Enllaç.  Per formalitzar la matrícula heu de fer el pagament. El primer dia de classe heu de presentar al tutor/a fotocòpia dels DNI (model fotocòpies DNI per els menors d’edat) i full d’autorització (model menors d’edat i model majors d’edat)

Consulta el resultat del procés

Llistes definitives: dimecres 19 de juliol a les 9:15h

Llista definitiva del CFGM torn matí. Llista d’espera

Llista definitiva del CFGM torn vespertí.Llista d’espera

Llista definitiva del CFGS d’educació infantil.Llista d’espera

Llista definitiva del CFGS d’integració social. Llista de segones opcions

Llista definitiva del CFGS d’higiene bucodental. Llista d’espera

Llista definitiva del CFGB de serveis administratius. Llista d’espera. (Si estau admès i no podeu fer el pagament online heu de passar per el centre amb la proposta i targeta bancària)

Reclamacions: del 10 al 12 de juliol

Llistat de reclamacions de: CFGB de serveis adminisratius, CFGM de cures auxiliars vespertí, CFGS higiene bucodental

Llistes provisionals de participants en el procés:

Ningú té plaça reservada fins que es publiquin les llistes definitives!!

(Heu de comprovar que sortiu en llistes i repassar les dades. Si féreu un tràmit anònim i no presentareu la sol·licitud estau fora de procés, haureu de participar a la 2a fase on hi hagi places)

Resumint:

• A les llistes provisionals NO SURT RESERVA DE PLAÇA. No sortirà fins a les llistes definitives.

• La finalitat d’aquestes llistes és que els sol·licitants puguin comprovar que les opcions sol·licitades són correctes i que la baremació és l’adequada.

• L’ÚNICA IDENTIFICACIÓ DELS SOL·LICITANTS SÓN 4 XIFRES DEL SEU DOCUMENT D’IDENTITAT.

• En els cicles de GM i GS els sol·licitants surten agrupats per cada una de les 3 vies d’accés.

Llista provisional del CFGB de serveis administratius

Llista provisional del CFGM torn matí

Llista provisional del CFGM torn vespertí

Exclosos del CFGM

Llista provisional del CFGS d’educació infantil

Llista provisional del CFGS d’integració social

Llista provisional del CFGS d’higiene bucodental

Sol·licituds d’admissió a FP

El procés d’admissió de l’1 al 30 de juny. A l’hora de fer la sol·licitud ja heu de tenir les notes de l’avaluació ordinària, per saber si compliu els requisits acadèmics.

El tràmit per fer la sol·licitud d’admissió s’ha d’iniciar telemàticament (important llegir la sol·licitud una vegada hàgiu acabat el tràmit telemàtic). Hi ha usuaris anònims i usuaris autenticats:

• El usuaris autenticats (a través del GESTIB, Cl@ve, PIN o certificat electrònic)

Heu de revisar el justificant i comprovar si heu de presentar documentació al centre, si no s’entrega la documentació quedau exclosos

• Els usuaris  anònims (amb DNI o NIE)

Heu de presentar la sol·licitud signada al centre que heu triat en 1a opció, si no estau fora de procés

IMPORTANT

Només quedau a la llista d’espera de la 1a opció que heu triat

Els torns d’horabaixa tenen menys demanda que els de torn de dematí, per tant més opcions de tenir plaça si la nota mitjana no és massa alta

Si no obteniu placa a la 1a opció, però sí n’obteniu a alguna de les altres opcions, i no formalitzau la matrícula el programa us lleva de la llista d’espera

El procés d’admissió a FP sempre consta de dues parts: sol·licitud d’admissió i matrícula (si estau admès i no formalitzau la matrícula perdreu la plaça)

El POAP ofereix un servei d’informació, assessorament i orientació a l’alumnat major de 16 any no escolaritzat. Heu de demanar cita prèvia al POAP territorial, al CEPA Levant  o al SOIB

Formació Professional presencial que s’imparteix a l’IES Mossèn Alcover

CFGB de Serveis Administratius (ADG11) torn jornada continuada matí (de 8 a 14h).

CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria (SAN23). Torn continuada matí (de 8 a 14h) i torn vespertí ( de 15 a 21h)

CFGS d’Higiene Bucodental (SAN34). Torn vespertí (de 15 a 21h)

CFGS d’Educació Infantil (SSC31). Torn vespertí (de 15 a 21h)

CFGS d’Integració Social (SSC33). Torn vespertí (de 15 a 21h)