Inici de curs 2020-2021: ESO i batxillerat diürn

1r ESO: Modalitat presencial amb cursos desdoblats a totes les matèries.

2n ESO, 3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r de Batxillerat, 2n de Batxillerat:Modalitat semipresencial a tots els cursos. En la modalitat semipresencial, cada grup es divideix en dos subgrups, que permeten reduir a la meitat el nombre d’alumnes a l’aula.  Cada un dels subgrups acudirà al centre en dies alterns, de manera que aniran un dia al centre i un dia a casa.

3r d’ESO PMAR: Modalitat presencial diària.

JORNADA D’ACOLLIDA AMB ELS TUTORS: Les jornades d’acollida seran escalonades per grups, subgrups i nivells. Es donaran les instruccions de seguretat i higiene, a més dels horaris i les agendes.  Aquest dia només s’ha de dur estoig, un quadern, mascareta, gel hidroalcohòlic i un dispositiu electrònic (tablet o ordinador portàtil).

L’inici de classes serà també escalonat.  S’ha de consultar el calendari d’acollida i el d’inici de classes per cada grup que es publicarà dia 8 de setembre.  En aquest calendari s’indicarà també l’aula de referència i la porta per on ha d’entrar cada grup al centre.

IMPORTANT:

• L’alumnat ha de dur mascareta i gel hidroalcohòlic.
  • També és convenient dur la seva pròpia aigua per beure.
  • En cap cas es podrà intercanviar material amb els companys. Tot l’alumnat ha de dur el seu propi material escolar.
  • El primer dia de classe es donaran a l’alumnat dos documents que hauran de dur signats la primera setmana:
    • El consentiment informat per fer PCR o qualsevol altra prova diagnòstica d’infecció per SARS-CoV-2.
    • Declaració responsable per la qual es comprometen a seguir les normes establertes en els protocols davant la COVID-19 i mantenir el centre informat de qualsevol novetat al respecte.
  • Es recomana instalar l’app Radar COVID a tots els mòbils.