25N: Dia internacional per a l’eliminació de les violències masclistes

Dia 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de les violències masclistes. Com que enguany cau en diumenge, farem un acte al centre aquest divendres dia 23 al pati a les 10:45 per als alumnes i professors de diürn i a les 18:30 per als de nocturn. Agrairíem la vostra assistència i que dugueu el llaç lila que anam repartint aquest dies durant els esplais.

Aquest és l’acte comú per a tota la comunitat educativa, però hi ha altres activitats destinades a diferents grups d’alumnes, com exposició de cartells, xerrades i taula rodona organitzades pel Departament de Filosofia…
El centre s’ha adherit a una campanya promoguda a diferents centres educatius, com podeu veure en el mapa adjunt. A dia d’avui ja hi ha més de cent centres adherits.