LLISTAT DE LLIBRES DE TEXT I DE LECTURA. CURS 2024-2025.

En aquest enllaç trobareu el llistat de llibres de text i de lectura per al proper curs (2024-2025) que han confeccionat els departaments didàctics i la bibliotecària del centre.

_________________________________________________________

VENDA DE LLIBRES DE TEXT. CURS 2024-2025. SETEMBRE.

La Distribuidora Rotger vendrà el dilluns 9 i el dimarts 10 de setembre de 9:30h a 17h a vendre llibres al centre. Recordau que hauríeu de dur el correu electrònic de resposta de quan féreu la comanda a través del formulari. La podeu dur en paper o al vostre mòbil. Els llibres es pagaran en el moment de la recollida. Es pot pagar amb targeta bancària. Si necessitau una factura per a la declaració de la renda, l’heu de demanar en recollir els llibres. Les incidències s’han de comunicar a Secretaria i s’ha de presentar el justificant de compra. Data límit per a incidències: el termini serà d’un mes a partir l’inici del curs. ELS SOCIS DE L’AMIPA TENDRAN UN DESCOMPTE DEL 15%.

LLIBRES D’ANGLÈS D’ESO I BATXILLERAT. SETEMBRE.

Ja tenim l’enllaç per a que les famílies comprin els llibres a la nostra botiga virtual personalitzada: clicau aquí.

Tots els alumnes s’han de registrar de nou, amb un correu electrònic (és molt important que no posin l’email corporatiu del centre, perquè a vegades està tan capat que no poden rebre emails externs, millor un email alternatiu del pare o de la mare o seu) i una contrasenya.

Després els hi demanarà el codi postal del centre, i s’obrirà una pestanya per seleccionar l’Institut.

Una vegada registrats ja veuran els llibres per curs que hauran de seleccionar i fer la compra, els preus sortiran ja amb el descompte.

Aquells alumnes que hagin comprat llibres en format digital, rebran al correu electrònic amb el que s’hagin registrat, el codi per entrar al webbook.

En aquests enllaços hi ha dos tutorials per a les famílies per si tenen dubtes de com registrar-se:

Instruccions botiga Burlington Books.

_______________________________________________________

COMANDA DE LLIBRES DE TEXT 2024-2025. JULIOL DE 2024.

MOLT IMPORTANT!!! LLEGIU BÉ LES INSTRUCCIONS PER A FER LA COMANDA I LA RECOLLIDA DE LLIBRES. PENSAU SI VOLEU FACTURA. GUARDAU-VOS EL CORREU ELECTRÒNIC DE RESPOSTA AMB LA COMANDA I RECORDAU QUE L’HEU DE DUR EN VENIR A CERCAR ELS LLIBRES.

Instruccions per a la comanda de llibres de text al centre en PDF.

FORMULARIS DE COMANDA.

CLICAU DAMUNT EL CURS QUE VOS INTERESSI I OBRIREU EL FORMULARI DE COMANDA (Formularis actius fins dia 24 de juliol de 2024).

ESO
1r ESO 2n ESO
                    3r ESO / 3r ESO DIVERSIFICACIÓ   4t ESO / 4t ESO DIVERSIFICACIÓ
BATXILLERAT
1r batxillerat
2n batxillerat
 FP BÀSICA

1r curs FPB

2n curs FPB

FAMÍLIA PROFESSIONAL DE SANITAT
1r CFGS Higiene bucodental i  2n CFGS Higiene bucodental: No hi ha llibres de text
 CFGM Cures auxiliars d’infermeria
FAMÍLIA PROFESSIONAL DE SERVEIS SOCIOCULTURALS I A LA COMUNITAT
1r CFGS Educació infantil / 2n CFGS Educació infantil
1r CFGS Integració social / 2n CFGS Integració social

LLIBRES D’ANGLÈS.

Instruccions botiga Burlington Books

Atenció a l’alumnat de 1r ESO, 1r i 2n de Batxillerat del curs 24-25,

Aquí teniu les instruccions per comprar els llibres de text d’anglès pel curs 24-25. Recordau que el Student’s Book és digital i el Workbook en paper. Llegiu detingudament les instruccions que teniu adjuntes.