CFGS d’Educació infantil: 0-3 sense pantalles

El passat 12 de novembre es va presentar a Manacor la campanya de sensibilització social “Zero pantalles de 0 a 3” amb un seguit d’activitats que es duran a terme al llarg d’aquest curs. Una de les primeres activitats fou aquesta reunió/xerrada on la neuropediatra de l’Hospital de Manacor, Montse Pons, amb interès per l’ús de les pantalles recreatives a la infància, ens exposà les raons de per què les pantalles són perjudicials pels infants de 0 a 3.

L’alumnat de segon del CFGS d’Educació Infantil hi va poder assistir, ja que com a futurs professionals han de conèixer aquesta realitat que, de cada vegada més, forma part de la nostra vida. Esteim envoltats de pantalles (mòbils, tauletes, ordinadors, televisió,…) en el nostre dia a dia. Però…. en feim un bon ús? Sabem les seves conseqüencies? Com afecta al desenvolupament de la primera infància? Sabem que són els anys claus del desenvolupament i que els hàbits adquirits repercutiran en el futur.