Encontre Escriptor-Escola a 1r d’ESO amb Caixa Colonya

Enguany, els alumnes de català de 1r d’ESO llegiran el llibre Quina tocada de nassos!, de l’autora Ruth Tormo. Aquest llibre ha estat un obsequi de la Fundació Guillem Cifre de Colonya, que ha regalat un exemplar a cada alumne. Fa ja un grapat d’anys que participam en l’activitat Encontre Escriptor-Escola, que consisteix en l’organització d’una xerrada entre el darrer guanyador del premi Guillem Cifre de Colonya i els alumnes de 1r d’ESO. Per aquest motiu, el  dia 24 de setembre la coordinadora lingüística de l’IES Mossèn Alcover, Magdalena Gelabert, va assistir a l’acte anual amb les entitats beneficiàries de l’Obra Social de Caixa Colonya en representació del centre. Moltes gràcies en nom de tota la nostra comunitat educativa!

Si voleu saber amb detall tota la feina que fa la Fundació Guillem Cifre de Colonya, clicau l’enllaç.