Festa de graduació 2017

El dijous, 25 de maig, a les 19 h. se celebrà la festa de graduació de 2n de batxillerat i cicles formatius de l’IES Mossèn Alcover a l’Auditori de Manacor. La duració de l’acte va ser d’una hora, aproximadament. La padrina de promoció d’enguany ha estat na Bel M. Riera, llicenciada en Història i en Història de l’Art, ex-alumna del centre i, sobretot, la persona encarregada pel centre i per l’AMIPA de gestionar la Biblioteca Miquel Àngel Riera des de 1993. Hi hagué una intervenció a càrrec del director del centre, Antoni Gayà, un parlament general de l’alumnat i un de cada grup classe. A més, comptàrem també amb l’actuació a càrrec del grup d’alumnes format per María José Diz, Vicky Rufete, Alba Iturrioz, Selene Serrano i María Jiménez. Finalment, a les 20 h. se serví una picada per als assistents: alumnat, famílies i professors.

Enguany l’organització de la festa ha anat a càrrec d’una comissió formada per la cap d’estudis de batxillerat M. Bel Andreu, un alumne representant de cada grup de 2n de batxillerat i de cicles formatius i, també, diversos membres del professorat (M. Magdalena Mestre, Manel Santana, Marga Paniza, Elvira Piris…). Aquesta comissió s’ha reunit a la biblioteca durant l’esplai una vegada al mes per decidir tots els aspectes de la festa: el lloc de celebració, el format de la cerimònia, les intervencions, la padrina de la promoció, el color del mocador (lila, en aquest cas), les actuacions, els presentadors…

Volem agrair a l’Institut Públic del Teatre Municipal de Manacor la seva col·laboració i disponibilitat en l’organització d’aquesta festa. Esperam aprendre de l’experiència i obrir encara més la participació a tots els col·lectius de cara a la preparació de la graduació de 2018.