Google for Education al Mossèn

En Carles Brunet, president d’AEMA (Associació d’Estudiants del Mossèn Alcover) va assistir entre el 4 i el 10 de setembre a les jornades Diálogo por Derecho i a l’assemblea confederal de la CANAE (Confederació estatal d’associacions d’estudiants) que se celebraven a Salamanca. Aquestes jornades tenien com a objectiu la redacció d’un Estatut per a l’estudiant no universitari. En Carles hi assistia en representació de FADAE Balears.

Allà va conèixer un alumne de Múrcia, de l’IES Alfonso X el Sabio, que li va explicar l’ús que es feia al seu centre de Google Suite, dins el marc del projecte Google for Education. En Carles, que és alumne col·laborador per a crear la nova web del centre, va pensar en fer-ne la sol·licitud per al Mossèn. Després del període de prova que dóna Google, tant la direcció del centre com els professors que en coordinen les TIC varen trobar interessant formalitzar aquesta petició.

Així, durant el curs 2017-18 podrem anar provant les possibilitats de Google Suite, que inclou, entre altres coses, comptes de correu amb el domini @iesmossenalcover.cat i en nombre il·limitat, Drive amb espai d’emmagatzematge il·limitat, Google Docs, Google Calendar…