Informació sobre la vaga del 8 de març

Benvolguts mares, pares i alumnes.

El motiu d’aquesta circular és informar-vos de la convocatòria d’una vaga d’alumnes i professors. Els sindicats d’estudiants han convocat una jornada de vaga, el dia 8 de març de 2019, amb motiu del dia de la dona per reivindicar el treball femení i lluitar, entre altres coses, contra l’escletxa salarial. Els alumnes del nostre centre han decidit sumar-se a la convocatòria. També el professorat està convocat a la vaga. Per tant, el centre establirà les mesures pertinents per atendre els alumes que no s’hi adhereixin, en cas que vulguin assistir al centre.

Els alumes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a la vaga. Els alumnes dels altres nivells educatius sí tenen dreta a fer vaga i, per tant, a no assistir a classe. Els alumnes menors d’edat del torn del matí que decideixin assistir a classe no podran incorporar-se amb posterioritat a la vaga, a no ser que abandonin el centre, sempre acompanyats per un dels pares o tutors. Els majors d’edat i els pares o tutors dels menors hauran de justificar les faltes.