Oberta la matrícula del batxillerat nocturn

L’IES Mossèn Alcover imparteix el batxillerat nocturn des de 1975. Més de mil alumnes de tota la comarca han obtingut el títol a través d’aquests estudis.

És un batxillerat que va dirigit a alumnat major de 18 anys o a alumnat major de 16 anys amb un contracte de feina o inscrits al SOIB com a demandants de feina.

El pla d’estudis és més flexible i s’adapta a les vostres necessitats. Aquests estudis permeten cursar el batxillerat en tres cursos acadèmics: Bloc I, Bloc II i Bloc III. No es pot passar d’un bloc al següent amb més de dues matèries pendents, però les matèries aprovades no s’han de tornar a cursar.

Actualment s’ofereixen dues modalitats: Ciències Socials i Científic. Es podria donar el cas que les matèries amb pocs alumnes matriculats s’impartissin a distància.

Trobareu les matèries que es poden cursar a cada modalitat i els criteris de qualificació dins els diferents apartats d’aquest menú o en aquest enllaç.

Si voleu més informació sobre el batxillerat nocturn o vos hi voleu matricular, telefonau al 971551193 i demanau pels Serveis administratius o per la Cap d’estudis de nocturn.