Procés d’escolarització Batxiller curs 2024-2025

Informació útil         Preguntes freqüents

Calendari escolarització 2024-2025

Aclariments, consideracions:

L’alumnat que està matriculat al nostre centre  té reserva interna, tant si cursa ESO com batxiller. No ha de participar en el procés d’adscripció ni el d’admissió

1. Procés d’adscripció a:  (Heu de presentar la documentació al  centre d’origen)

1r de Batxillerat modalitats de  Ciències, General i d’ Humanitats i ciències socials:

L’Alumnat de l’IES Porreres i del CC Sant Francesc d’Assís de Manacor

2. Procés d’admissió: (Heu de presentar la documentació a l’IES Mossèn Alcover)

• L’Alumnat de l’IES Porreres i del CC Sant Francesc d’Assís de Manacor que vol cursar batxillerat d’Arts:

Arts plàstiques, imatge i disseny

Música i arts escèniques

• La resta d’alumnes interessats en estudiar qualsevol de les modalitats de batxiller

La participació i obtenció de plaça escolar en el procés d’adscripció és compatible amb la posterior participació al procés d’admissió. No obstant això, el fet d’obtenir una plaça en el procés d’admissió comporta la pèrdua automàtica de la plaça obtinguda en el procés d’adscripció.